به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    ممبر  تلگرام  چیست  ؟ 

    ایا  خرید  ممبر برای  تلگرام  مفید  است  

    تلگرام یک بستر پیام رسانی بسیار محبوب است. در سال های اخیر ، تلگرام به دلیل فعالیت های بازاریابی تلگرام مورد توجه بسیاری از بازاریابان دیجیتال قرار گرفته است. شکی نیست که تلگرام یک ابزار عالی بازاریابی است و یادگیری نحوه استفاده صحیح و م effectivelyثر از آن برای اهداف بازاریابی یک گام اساسی در بهبود استراتژی تبلیغات محتوای شماست. در چند سال گذشته پیام رسان ها به اندازه شبکه های اجتماعی کاربران زیادی به دست آورده اند. تلگرام یکی از جدیدترین پیام رسان هایی است که به سرعت در مقیاس جهانی بسیار محبوب می شود. بیشترین گروه ها یا کانال های تلگرامی می خواهند اعضای تلگرام را با پی پال خریداری کنند. ما می خواهیم در مورد انواع مختلف اعضا که برای دارندگان گروه ها و کانال های تلگرام در دسترس است و اینکه چگونه می توانند آنها را افزایش دهند ، توضیح دهیم.

    چگونه می توانیم اعضای کانال ها و گروه های خود را افزایش دهیم؟
    مزایای خرید خرید اعضای پیغام تلگرام
    افرادی که گروه فروشگاهی دارند می توانند برای نشان دادن خود از عضویت استفاده کنند و افراد زیادی وارد گروه آنها شده و محصولات خود را می فروشند. افرادی که اعضای PayPal اعضای تلگرام را خریداری می کنند اینستاگرام  می خواهند بدانند که چگونه یک عضو وارد گروه آنها می شود و پاسخ این است که افراد ناخواسته مجبور به ورود به گروه شما می شوند و معمولاً منجر به افت 20 تا 70 درصدی می شود. آیا واقعاً تاثیری در گروه ما دارد؟ بله ، این تأثیر زیادی دارد زیرا عضویت 100٪ واقعی است و شما جعلی را پیدا نخواهید کرد همچنین می توانید مشترکین جعلی تلگرام را بخرید ، اما این بدان معنی است که در اعضای پیغام Buy Telegram ، همه اعضا واقعی هستند و هر شخصی که به گروه شما بپیوندد ، شانس بیشتری برای افزایش نرخ فروش خود دارید.

    خرید عضو جعلی نوعی اشتراک در تلگرام است. این نوع اشتراک افرادی را که دارای حساب واقعی در تلگرام هستند وارد کانال شما می کند. بسیاری از افراد بر این باورند که برای افزایش فروش خود به تعدادی عضو جعلی برای نمایش یا خرید اعضای تلگرام در پی پال نیاز دارند و این تفکر دو دیدگاه دارد.

    یک نوع این است که بسیاری از افراد می توانند اعضای جعلی بودن خود را تشخیص دهند زیرا بازدید یا دید ندارند.
    نوع دوم ، اول ، چادر برای اضافه کردن عضو جعلی و سپس خرید یک عضو پاپ آپ. این ممکن است برای بسیاری از کاربران تازه وارد باشد که می خواهند اعضای خود را افزایش دهند تا آنها را سرگرم کرده و از طریق آن تبلیغات دریافت کنند ، اما این اشتباه است زیرا کانال تبلیغ کننده انتظار دارد از شما بازدید کند و اعضای جعلی هیچ بازدیدی ندارند ، بنابراین این همچنین اشتباه است

    خرید  ممبر  فیک  تلگرام 


    اکنون ، برای دسترسی و بهره مندی از بسیاری از کالاها و خدمات در اینترنت ، باید هزینه آن را با یکی از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی مانند: Visa ، MasterCard و PayPal پرداخت کنید که به دلیل عدم دسترسی مستقیم به این در ایران ، این امکان وجود دارد که چنین پرداخت هایی برای کاربران ایرانی با استفاده از امکانات برخی شرکت ها انجام شود و به طور کلی هر نوع سفارش که سیستم پرداخت آن از طریق کارت اعتباری ، MasterCard ، Visa یا PayPal (Paypal) باشد ، انجام شود. می توانید از پی پال استفاده کنید:

    خرید پیغام اعضای تلگرام؛
    کتاب و کتاب الکترونیکی بخرید
    اعضای تلگرام رایگان
    میزبان ها و سرورها را بخرید و تمدید کنید
    کالاها را از سایت های اینترنتی مانند ebay و Amazon و Alibaba خریداری کنید
    برنامه های دانشگاهی
    ثبت نام در آزمون های بین المللی مانند TOEFL ، IELTS ، GMAT ، CHRE
    شارژ آنلاین
    مزایای خرید اعضای تلگرام پی پال
    عضو تلگرام
    امنیت بالاتر: با توجه به اینکه پرداخت توسط کارت های اعتباری انجام می شود ، امکان هک کارت های اعتباری خود را از بین می برد.
    از خطر از دست دادن پول جلوگیری کنید: با توجه به اینکه شهروندان ایرانی طبق قوانین بانک های خارجی مجاز به داشتن کارت اعتباری نیستند و امکان بستن آنها وجود دارد ، در صورت پرداخت با کارت اعتباری ما ، خطر کارت مسدود می شود
    امکان بازپرداخت پول: اگر می خواهید اعضای تلگرام paypal را خریداری کنید و کارت اعتباری شما در سایتی پذیرفته نمی شود یا اصطلاحاً رد می شود ، زیرا شماره رمز ورود و سایر مشخصات کارت اعتباری فروخته شده به شما تغییر نمی کند ، کارت خریداری شده تغییر نخواهد کرد پس داده نمی شود ، اما اگر پرداخت از طریق برخی از کارت های اعتباری معتبر باشد و در سایتی پذیرفته نشود ، مبلغ ریالی شما پس داده می شود.
    نرخ پذیرش بالاتر: تجربه بالا با پرداخت های آنلاین میزان پذیرش کارت اعتباری را در پرداخت آنلاین افزایش می دهد ، بسیار مهم است.
    ارزان تر است: از آنجا که بیشتر اوقات پرداخت های شما دقیقاً با مانده کارت اعتباری شما برابر نیست ، تقریباً در همه موارد کارت شما مانده قابل استفاده نیست ، به عنوان مثال یک کارت اعتباری 100 دلاری خریداری کرده اید و پرداخت شما 85 دلار است ، بنابراین دلار 15 در کارت باقی مانده است که اکثر آنها نمی توانند از آن مفید استفاده کنند.
    توضیحات مهم در خرید عضو گروه:
    عضو واقعی گروه از طریق عضو تماس واقعی (اجباری) انجام می شود. می توانید عضو را بصورت آنلاین و آفلاین خریداری کنید. هنگامی که برای خرید اعضای تلگرام paypal چادر می زنید و با توجه به واقعی بودن اعضا ، می توانید نظم گروه را بهم بزنید و پس از افزودن ، باید مدیریت بیشتری بر گروه خود داشته باشید.

    از دست دادن بین 10 تا 70 درصد - موضوع گروه و مدیریت تأثیر زیادی در کاهش ضرر دارد! حتماً افزودن عضو گروه را باز کنید.
    تا 100 کیلوگرم (حداکثر ظرفیت سوپر گروک) قابل انجام است

    پ)
    زمان سفارش 1 تا 24 ساعت.
    برای افزودن اعضای جعلی ، گروه شما باید دارای نام و عکس نمایه مناسبی باشد.
    حتماً افزودن عضو گروه را باز کنید.
    تا 30 یا بیشتر قابل انجام است.
    خرید ممبر و کیفیت آن چگونه است؟

    افزایش تعداد اعضا با استفاده از دسترسی که در نسخه های مختلف تلگرام به کاربران داریم و همه اعضا واقعی هستند.

    خرید ممبر جعلی و کیفیت آن چگونه است؟

    مراقب باشید ، اگر عضو به هر طریقی به کانال اضافه شود ، ضرر خواهد داشت و هرکسی که خلاف این ادعا کند ، حقیقت را به شما نگفته است. از دست دادن اعضای جعلی و آفلاین ما کمتر از 10٪ است ، بنابراین برای جبران ضرر.

    چه مدت طول می کشد تا سفارش و خرید اعضای تلگرام پی پال انجام شود؟ پس از ثبت سفارش ، فرم سفارش بصورت خودکار جهت پشتیبانی ارسال می شود تا در کمترین زمان ممکن انجام شود. بسته به نوع سفارش ، سفارشات بین 2 تا 24 قرار می گیرند.

    مشاهده صفحهه نام ، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاه را وارد کنید.

    مشاوره تخصصی بصورت رایگان
    برای گرفتن بازخورد هرچه بهتر توصیه می شود از مشاوره رایگان متخصصین استفاده کنید.

     

    ادامه ی  مطالب  

    اسماعیل
    يکشنبه 30 آذر 1399 - 0:00
    بازدید : 300
    برچسب‌ها :

    شادوبن  اینستاگرام  چیست  

    آیا Shadowban اینستاگرام این نامزدی شما را می کشد؟

    در اینجا نحوه رفع آن وجود دارد

    اموزش  اینستاگرام  


    آیا مشاهده کرده اید که نامزدی شما کاهش یافته ، تعداد دنبال کنندگان کاهش یافته یا عکس هایی در هشتگ ها نشان داده نشده است؟ ممکن است شما قربانی سایه بان اسرارآمیز اینستاگرام شوید - و حتی از آن اطلاع نداشته باشید. رفتاری به همان اندازه بی گناه که استفاده از هشتگ مشابه می تواند تمام پست های اینستاگرام شما را از دید افرادی که شما را دنبال نمی کنند پنهان کند!

     

    در چند ماه گذشته ، تعداد فزاینده ای از کاربران تحت تأثیر سایه بان اینستاگرام قرار گرفته اند - و این نامزدی آنها را از بین می برد! هرگز در مورد سایه بان نشنیده اید؟ در پست زیر ، ما دقیقاً توضیح می دهیم که سایه بان اینستاگرام چیست ، چرا اینجا است و چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید:

     

    سایه بان اینستاگرام
    Shadowban اینستاگرام چیست؟


    اصطلاح "shadowban" از سال 2006 وجود دارد ، اما اخیراً جریان اصلی آن وجود دارد. ممکن است آن را از توییتر تشخیص دهید - همین دو ماه پیش ، توییتر اعلام کرد که فیلتر کردن توییت های توهین آمیز را در سیستم عامل خود با استفاده از نوعی "تایم اوت" موقت بر روی کاربرانی که شرایط خدمات خود را شکستند ، آغاز کرده است. در مورد توییتر ، آنها در واقع به کاربران خود اطلاع می دهند که از آنها ممنوع شده است ، اما ، به تعبیر ، سایه بان عمل مسدود کردن کاربر از یک انجمن آنلاین است به گونه ای که آنها متوجه نشوند ممنوع شده اند .

     

    در اینستاگرام ، یک سایه بان پست های اینستاگرامی شما را از نظر کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند پنهان می کند ، این امر می تواند برای رشد حساب شما و جذب فالوور شما مضر باشد. به طور دقیق تر ، اگر در اینستاگرام سایه بان شوید و از هشتگ در پست خود استفاده کنید ، فقط شما و دنبال کنندگان فعلی خود هنگام جستجوی هشتگ های مورد استفاده خود ، پست خود را مشاهده می کنید. اگر شخصی که حساب شما را دنبال نمی کند یکی از آن هشتگ ها را جستجو کند ، نمی تواند پست شما را ببیند! که اساساً کل هدف استفاده از هشتگ های استراتژیک برای رشد جامعه اینستاگرام شما را شکست می دهد.


    با توجه به اینکه هشتگ ها برای کشف در اینستاگرام مهم هستند ، گرفتن سایه بان می تواند یک مشکل بزرگ باشد. اساساً به این معنی است که نمی توانید به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که قبلاً شما را دنبال نکرده اند. در نتیجه ، میزان رشد و تعامل پیروان شما می تواند راکد باشد یا حتی کاهش یابد. و اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید ، می تواند به معنای مشتری و درآمد کمتر باشد!

     

    چه عواملی باعث ایجاد Shadowban در اینستاگرام می شود؟


    ممنوعیت های Shadowbans وجود دارد تا کاربران را از نوعی رفتار خاص منصرف کند - خواه این رفتار هرزنامه ، نامناسب یا حتی سو ab استفاده باشد. در مورد اینستاگرام ، به نظر می رسد این پلتفرم بیشتر کاربرانی را نشان می دهد که رفتارهای ناخواسته یا نامناسب از خود نشان می دهند.

    آنچه جالب است ، این است که برخی رفتارهای "غیر اسپمی" نیز به عنوان روشی برای ممنوع شدن سایه ها ، مانند استفاده مداوم از هشتگ های مشابه ، بصورت پراکنده انجام شده است. در واقع ، در اول فوریه ، اینستاگرام بیانیه زیر را منتشر کرد:


    این جالب است زیرا این تنها باری است که اینستاگرام تأیید کرده است که مشکلی در جستجوی هشتگ وجود دارد. با این حال ، اینستاگرام به جای اعتراف به پیاده سازی یک سایبان ، به سادگی آن را "فیسبوک و  توییتر" توصیف می کند و سپس در مورد عدم اعتماد به هشتگ ها برای رشد حساب کاربری خود توصیه می کند. همانطور که الکس توبی در پست وبلاگ خود نوشت ، این می تواند راهی برای پرداختن به اینستاگرام باشد بدون اینکه اعتراف کند که آنها واقعاً یک سایه بان را اجرا کرده اند. در واقع ، هنگامی که برای جزئیات بیشتر در مورد این مسئله تحت فشار قرار گرفتید ، اینستاگرام با توضیح زیر پاسخ داد:


    اما همچنین می تواند به چیز بزرگتری اشاره کند - شاید حتی تغییر در نحوه درآمدزایی اینستاگرام از طریق تبلیغات پولی. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تمام هدف یک سایه بان این است که کاربران را از رفتارهای سمی منصرف کند. این در زمینه افرادی که از ربات ها ، نرم افزار ارسال خودکار و سایر استراتژی های کلاه سیاه استفاده می کنند کاملاً منطقی است که اینستاگرام صریحاً آنها را ممنوع کرده است کاملاً منطقی است. اما استفاده از هشتگ های مشابه بارها و بارها به نظر نمی رسد نوعی تخلف باشد که به یک سایه بان احتیاج دارد ، این بدان معنی است که شما با جامعه اینستاگرام خود درگیر هستید. یافتن بهترین هشتگ ها برای صنعت خود و استفاده مداوم از آنها در پست ها ، همه بخشی از یک استراتژی بازاریابی موثر در اینستاگرام است! یا به همین ترتیب همه فکر می کردند.

     

    پس چرا اینستاگرام به دلیل استفاده مداوم از هشتگ های مشابه ، حساب ها را جریمه می کند؟ برخی اظهار داشتند که این راهی برای اینستاگرام برای سرکوب بازاریابی تأثیرگذار و مجبور کردن حسابهای تجاری به سرمایه گذاری در تبلیغات پولی است. به این روش فکر کنید: هشتگ ها برای یافتن محتوای شما طراحی شده اند. اگر اینستاگرام بخواهد به سرعت درآمد پرداخت شده از طریق تبلیغات را افزایش دهد ، بهترین اقدام آنها چیست؟ احتمالاً برای توانایی حساب در دسترسی به مخاطبان گسترده تر با استفاده از هشتگ ها.

     

    چگونه از Shadowban اینستاگرام جلوگیری کنیم

    الکس توبی ، کارشناس بازاریابی اینستاگرام ، اخیراً مقاله ای را در وبلاگ خود منتشر کرده است که حاوی چندین نکته عالی است و توضیح می دهد که چرا حساب شما سایه بان شده است و چگونه می توان در آینده از سایه بان شدن جلوگیری کرد. در اینجا 4 نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

    1. از هشتگ های ممنوع یا شکسته در پست های خود استفاده نکنید
    با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه ، قبل از آن است

    کنترل کامل آنچه مردم به اشتراک می گذارند و هشتگهایی که استفاده می کنند برای اینستاگرام بسیار دشوار است. در بسیاری از اوقات ، یک هشتگ کاملاً بی گناه می تواند با محتوای نامناسب مورد حمله قرار گیرد - به عنوان مثال هشتگ # کانزاس. سال گذشته ، # کانزاس توسط اینستاگرام ممنوع شد زیرا بسیاری از کاربران از آن در پست هایی استفاده می کردند که دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نقض می کردند.

    وقتی چنین اتفاقی می افتد و اینستاگرام متوجه می شود ، آنها هشتگ را بطور کامل مسدود می کنند ، به این معنی که حتی نمی توانید آن را در Instagram جستجو کنید ، یا استفاده از آن را محدود می کنند. با این حال ، با shadowban به نظر می رسد حتی اگر فقط از یک هشتگ ممنوع در پست خود استفاده کنید ، اینستاگرام از ظاهر شدن پست شما در هر هشتگ مورد استفاده شما جلوگیری می کند!


    2. از نرم افزاری استفاده نکنید که شرایط خدمات Instagram را نقض می کند:
    اینستاگرام به تازگی الگوریتم خود را به روزتر کرده تا سخت تر در مورد ربات ها باشد ، از جمله ربات هایی که به صورت خودکار دوست دارند ، نظر خودکار می دهند و ربات هایی که پیروان شما را رشد می دهند. اگر از هر نوع نرم افزار اتوماسیون یا ربات مانند در حساب خود استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که الف) اینستاگرام بداند و ب) شما ممنوع شوید.

    بعلاوه ، اگر از نرم افزاری استفاده می کنید که به طور خودکار برای شما در اینستاگرام پست می گذارد (این مورد بعداً شامل نمی شود ، که با رعایت شرایط اینستاگرام روبرو می شود و هنگامی که وقت ارسال است ، به تلفن شما یک اعلان فشار ارسال می کند) ، شما همچنین خدمات خدمات اینستاگرام را نقض می کنید و می تواند در معرض خطر نه تنها گرفتار شدن در سایه ، بلکه ممنوع کردن کل حساب اینستاگرام شما باشد.
     
    انتشار خودکار در اینستاگرام

    پست هایی را که به طور خودکار در اینستاگرام برای شما منتشر می شوند ، برنامه ریزی کنید - نیازی به اعلان فشار نیست!

    اکنون آن را دریافت کنید

     

    3. از موج های بزرگ در فعالیت اینستاگرام خود جلوگیری کنید:
    اگر در جریان نبودید ، تعداد عکسهایی که می توانید دوست داشته باشید ، نظراتی که می توانید بگذارید و حسابهایی را که می توانید دنبال کنید یا دنبال نمی کنید ، محدودیت دارد. با این حال ، محدودیت همه متفاوت است! طبق AndroidTipster ، توانایی حساب شما در پسندیدن ، دنبال کردن و اظهارنظر در 3 ماهگی افزایش می یابد - اما عوامل زیادی وجود دارد که اینستاگرام هنگام تعیین محدودیت های روزانه حساب شما در نظر می گیرد. در هر صورت ، سعی کنید از 150-200 لایک ، 60 نظر و 60 فالو / دنبال کردن در ساعت بیشتر نشود!

    دلیل محدودیت فعالیت اینستاگرام در فعالیت کاربر ، سرکوب ربات ها است. اگر به طور ناگهانی 50 حساب را دنبال کنید و سپس 25 حساب خود را فوراً لغو دنبال کنید ، اینستاگرام ممکن است این را به عنوان "فعالیت ربات" تعبیر کند و در نتیجه حساب شما را سایه بان کند.

    4- از گزارش توسط سایر کاربران خودداری کنید:
    به گفته الکس ، روش دیگری برای نشان دادن در رادار سایه بان Instagram این است که توسط کاربر دیگری گزارش دهید. مهم است که توجه داشته باشید که گزارش شدن به تنهایی برای اقدام Instagram در برابر حساب شما کافی نیست - همچنین آنها باید تشخیص دهند که شما در واقع شرایط خدمات آنها را نقض کرده اید. با این حال ، اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما مقصر هستید ، ممکن است حساب ممنوعیت را کاملاً غیرفعال کنند ، یا ممکن است فقط شما را تحت سایه خود قرار دهند.

     

    ادامه ی  مطالب  

    اسماعیل
    شنبه 29 آذر 1399 - 0:39
    بازدید : 276
    برچسب‌ها :

    اموزش  جامع  اینستاگرام  

    نحوه ی  رفتن  به  اکسپلور  اینستاگرام  

    اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن چشم نوازترین تصاویر و تنظیم آنها مطابق با سلیقه شماست. این بدان معناست که شما می توانید اینستاگرام را همانطور که می خواهید سفارشی کنید و مکان لذت بخشی تری پیدا خواهید کرد. با این حال ، هنگام مرور صفحه کاوش ، ممکن است بخواهید صفحه کاوش Instagram را سفارشی کرده و دوباره تنظیم کنید.

     

    خرید فالوور اینستاگرام


    رسانه های اجتماعی هر روز بیشتر و بیشتر در حال توسعه هستند. بسیاری از برنامه های کاربردی با نوآوری هایی که برای همه سنین و مخاطبان جذاب هستند ، در این زمینه رقابت سختی دارند. یکی از موثرترین نامزدهای این مسابقه اخیراً بدون شک اینستاگرام است.


    اینستاگرام ، که می توان آن را به عنوان یک برنامه به اشتراک گذاری عکس و فیلم در اصطلاحات اساسی توصیف کرد ، از اولین قدم در صحنه ، تحولات مهمی را ایجاد کرده است. اینستاگرام ، که همیشه رضایت کاربران خود را در راس امور قرار می دهد ، اخیراً با ویژگی های جدید خود مانند بزرگنمایی عکس ها و پسندیدن نظرات ، به ویژه در بخش داستان ها ، توجهات را به خود جلب کرده است.

    علاوه بر ویژگی های زیبای اینستاگرام که میلیون ها کاربر را به خود جلب می کند ، گاهی اوقات ممکن است مورد پسند واقع نشود. وقتی شکایت کاربران در جهت خاصی افزایش یابد ، اینستاگرام می تواند در مدت زمان کوتاهی رضایت کاربر را بدست آورد.

     

    به عنوان مثال ، تا همین اواخر ، بخش Explore در اینستاگرام بخشی با مشکلاتی برای کاربران خود بود. روشی که در نسخه های قبلی در بخشی تحت عنوان کاوش در اینستاگرام به کار رفته بود این بود که بیشترین عکس را در پیش زمینه داشته باشید. این وضعیت می تواند برای کاربران خسته کننده شود. کاربران همیشه می توانند از دیدن عکس های همان سبک خسته شوند.

     

    این موارد جزئیات مهمی هستند که کوچک به آنها توجه نمی شود و حتی می تواند باعث ترک برخی کاربران شود. اینستاگرام با نسخه جدید خود شروع به ارائه عکس های شخصی در بخش کاوش کرده است. اکنون می توانید عکس هایی را که قبلاً مشاهده کرده اید ، عکس هایی که دوستانتان مشاهده کرده اند و غیره مشاهده کنید. بسته به عوامل ، با عکس ها یا فیلم های مختلفی روبرو می شوید.

     

    همچنین می توانید این پست را دوست داشته باشید: Instagram Creator Studio چیست؟


    به این دلیل که گاهی ممکن است با محتوای غیر مرتبط بمباران شوید. با این وجود چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ بگذارید بفهمیم

    نحوه سفارشی کردن صفحه کاوش


    صفحه ( فیسبوک  و  توییتر )یک فید است که آنچه را بیشتر از همه در اینستاگرام دوست دارید تجزیه و تحلیل می کند. به این ترتیب ، می توانید تجربه خود را با توجه به آنچه می خواهید در آن لحظه مشاهده کنید فیلتر کنید.

    وقتی چیزی را در اینستاگرام دوست دارید ، به شما در مورد آنچه ممکن است در آینده دوست داشته باشید اشاره می کند. در صفحه کاوش ، اینستاگرام محتوای بیشتری را بر اساس همین نکته ساده در اختیار شما قرار می دهد.

    ساده ترین راه برای شخصی سازی آن صفحه ، پسندیدن عکس های بیشتری است که می خواهید ببینید. اینستاگرام متوجه علایق شما خواهد شد و محتوای بیشتری را که ممکن است دوست داشته باشید توصیه می کند.

    از این طریق می توانید به افراد مرتبط تری که ممکن است برای رونق کسب و کار یا برند خود نیاز داشته باشید عادت کنید ، یا حتی ممکن است شریک آینده خود را پیدا کنید!

    چگونه از محتوای ناخواسته در اینستاگرام جلوگیری کنیم
    به سادگی می توانید از دکمه "نمایش پست های کمتر مانند این" استفاده کنید. این یک ابزار بسیار مفید برای پنهان کردن محتوایی است که نمی خواهید در فید Instagram خود ببینید.

    اینستاگرام یک سکوی بزرگ است و ممکن است هر آنچه را که روی آن می بینید دوست نداشته باشید! این کاملا طبیعی است در این صورت می توانیم تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهیم.

    برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.


    با استفاده از اعتبارنامه وارد حساب خود شوید.
    با زدن نماد ذره بین به Explore Feed بروید.
    روی عکسی که دوست ندارید ببینید ضربه بزنید.
    روی منو ضربه بزنید و گزینه "See Pewer Posts Like This" را بزنید.
    وویلا اکنون پست هایی مانند آن را مشاهده نخواهید کرد.
    ویژگی صفحه اینستاگرام را کاوش کنید
    نحوه تنظیم مجدد صفحه کاوش اینستاگرام


    همانطور که یافتن بهترین مکان برای جذب فالوور اینستاگرام یک مسئله معمول است ، موارد بسیاری وجود دارد که کاربران اینستاگرام به آن علاقه مند هستند. یکی از آنها در مورد نحوه تنظیم مجدد صفحه کاوش Instagram است.

    همچنین می توانید این پست را دوست داشته باشید: چرا نمی توانم یک حساب Instagram ایجاد کنم؟
    یکی دیگر از مشکلات بخش کشف کاربران اینستاگرام پاک کردن سابقه کاوش است. برای ارائه خدمات سریعتر به کاربران اینستاگرام ، سیستمی را حفظ می کند که جستجوهای شما را ضبط می کند و به عنوان منبع جستجوهای آینده شما عمل می کند.

    به عبارت دیگر ، وقتی می خواهید چیزی را در نوار جستجو تایپ کنید ، اینستاگرام با در نظر گرفتن جستجوهای قبلی ، با ارائه پیشنهادات ، محتوای پیشنهادی را به شما نشان می دهد. با این حال ، این وضعیت ممکن است گاهی آزار دهنده باشد. به حدی که وقتی نامه ای را فشار می دهید ، خسته شدن از مفاهیم قدیمی آن نامه که به طور مداوم روی آن می آید ، طبیعی است. به همین دلیل ، یکی از مشکلات قابل حل برای کاربران پاک کردن سابقه جستجو در اینستاگرام است.

    آسان تر از آنچه به نظر می رسد
    انجام این کار بسیار آسان است. وقتی نمایه خود را وارد می کنید ، می توانید با کلیک روی بخشی در گوشه سمت راست بالا که بیانگر گزینه ها است ، قسمت روشن تاریخچه جستجو را در تنظیمات پیدا کنید. با این حال ، گاهی اوقات این معامله برای حذف سابقه کافی نیست.

    برخی روشها وجود دارد که باید در مواجهه با این مشکل متداول استفاده کنید. اول از همه ، شما باید به بخش برنامه های تنظیمات تلفن بروید و پیدا کنید

    برنامه اینستاگرام. پس از انتخاب اینستاگرام ، می توانید حافظه پنهان را پاک کنید.

    به این ترتیب مشکل حل می شود. اگر با این روش نتوانید سابقه را حذف کنید ، نیاز به راه اندازی مجدد تلفن وجود دارد. اگر هنوز مطمئن نیستید که مشکل حل شده است ، می توانید برنامه هایی پیدا کنید که بتوانند مشکل شما را در بازارهای برنامه حل کنند.

    به این ترتیب ، می توانید آنچه را در «کاوش صفحه» مشاهده می کنید مجدداً تنظیم کرده و یک مسیر تازه برای خود باز کنید که در آن فقط آنچه را که می خواهید پس از ترخیص مشاهده کنید ، مشاهده کنید.

    نحوه پاک کردن کاوش تاریخچه: گام به گام
    وقتی کاربران روی کاوش ضربه بزنند ، محتوای مربوط به جستجوهای قبلی خود را مشاهده می کنند. بعضی اوقات ممکن است دیدن چیزی که قبلاً جستجو کرده اند خسته کننده باشد.

    همچنین می توانید این پست را بپسندید: Instagram DM Limits چیست؟
    زیرا آنها به محض تایپ نامه می توانند چیزی را که نمی خواهند ببینند ببینند. وقتی تاریخ را پاک کنند ، می توانند همه این موارد غیرضروری را یک باره از بین ببرند.

    وقتی وارد پروفایل خود می شوند ، می توانند بر روی دکمه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنند و روی بخشی که "پاک کردن سابقه جستجو" است ضربه بزنید.
    سپس ، آنها می توانند حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنند تا از بروز هرگونه سردرگمی و احتمالی جلوگیری کنند.
    تبریک می گویم! پس از طی این مراحل ، صفحه کاوش شما نباید حاوی محتوای ناخواسته ای باشد که ممکن است دوست نداشته باشید.
    سQالات متداول در مورد سفارشی کردن Pag
    اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد صفحه کاوش شما باشد؟
    محتوای کاوش صفحه توسط محتوایی که دوستان شما مشاهده کرده و دوست دارند انتخاب می شود.
    آیا می توانید صفحه کاوش در اینستاگرام را مسدود کنید؟
    نمی توانید صفحه کاوش را حذف کنید زیرا این یکی از قسمتهای اصلی اینستاگرام است.
    آیا می توانید حافظه پنهان خود را در اینستاگرام پاک کنید؟
    با کلیک بر روی امنیت ، پاک کردن سابقه جستجو (iPhone) یا سابقه جستجو (Android) ، پاک کردن همه ، می توانید حافظه پنهان خود را پاک کنید.
    نتیجه گیری - از مطالب غیر مرتبط خلاص شوید
    همانطور که می بینید ، امکان تغییر تجربه Instagram خود با تغییر جزئیات صفحه کاوش وجود دارد. این مکان ویژه ای است که به ذائقه شما تغییر می کند و می توانید محتوای زیادی را که مورد توجه قرار نمی گیرد کشف کنید.

    همچنین ، اگر آنچه را در این صفحه مشاهده می کنید دوست ندارید ، می توانید سابقه جستجوی خود را پاک کنید زیرا می تواند به مکانی تبدیل شود که همه چیز سریع بهم ریخته باشد. شما می توانید تجربه خود را از این طریق ارتقا دهید.

    بنابراین ، آیا آنچه را در کاوش صفحه مشاهده می کنید دوست دارید؟ در کامنت ها به ما اطلاع دهید.

    با تشکر برای خواندن این مقاله!

    بیشتر بدانید  

    اسماعیل
    پنجشنبه 27 آذر 1399 - 0:41
    بازدید : 261
    برچسب‌ها :

    خرید فالوور اینستاگرام

    نیویورک ، نیویورک - (NewMediaWire) - 05 دسامبر 2020 - خرید دنبال کنندگان در اینستاگرام می تواند به بازاریابی شما نیاز لازم را بخشد. ما می دانیم که به چه فکر می کنی این احتمالاً درست نیست ، اما قبل از اینکه ایده را کاملاً جدا کنید ، ما را بشنوید زیرا به خود لطف می کنید. بله ، افرادی که می گویند میانبر هرگز ارزش آن را ندارند و بسیار بهتر است که یک پیرو وفادار ارگانیک داشته باشند ، استدلال های آنها درست باشد ، و آنها استدلال های خوبی هستند ، اما چیزی به نام روانشناسی اثبات اجتماعی نیز وجود دارد.

    آیا می خواهید فالوورهای اینستاگرام را برای نام تجاری خود با خیال راحت کسب کنید؟ اینجا کلیک کنید

    تبلیغات


    یک نظرسنجی در سال 2019 توسط Nielsen Global نشان داد که 58٪ از آمریکایی ها اعتماد زیادی به تبلیغات آنلاین ندارند ، اما بیش از 90٪ به توصیه های افرادی که می شناسند اعتماد دارند و 70٪ نیز به نظرات آنلاین اعتماد دارند. (اینستاگرام )ترجمه شده برای یک پلت فرم مانند اینستاگرام ، اولین معیار اعتبار تعداد فالوورهای یک حساب است. البته ، این تنها اقدام نیست ، به همین دلیل است که شما نباید دنبال کنندگان جعلی را با حساب های توخالی خریداری کنید ، اما خرید پروفایل های با کیفیت با فعالیت واقعی می تواند حضور رسانه های اجتماعی شما را افزایش دهد تا برای بازاریابی شما موثرتر باشد.

    روانشناسی اثبات اجتماعی

     

    در سال 2018 ، نیویورک تایمز مقاله انفجاری درباره قیمت محبوب بودن آنلاین منتشر کرد. عنوان قطعه؟ The Follower Factory ، و جزئیات بسیاری از سیاستمداران ، افراد مشهور و مشاغل برای اعمال نفوذ بیشتر در اینترنت ، میلیون ها دنبال کننده را خریداری می کنند.

    بنابراین ، سالهاست که این هک کوچک شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است و شما می توانید دلیل آن را بفهمید. مردم اقدامات توده ها را دنبال می کنند. این نظریه اولین بار توسط رابرت سیالدینی ، روانشناس در کتاب تأثیر خود در سال 1984 مطرح شد ، به موجب آن مردم اقدامات دیگران را کپی می کنند تا سعی در انطباق با آنچه به عنوان رفتار مناسب تلقی می شود ، داشته باشند.

     

    وقتی با یک حساب کاربری اینستاگرام با تعداد زیادی فالوئر روبرو می شوید ، تصور می کنید که آن شخص یا مارک مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و این باعث می شود شما بخواهید بخشی از آن باشید. این ذهنیت گله ذاتی یا اثر گلوله برفی کتاب درسی شما است.

    چالش خرید فالوورهای اینستاگرام

    در مقاله نیویورک تایمز ، بخش بزرگی به چگونگی سهولت در فالوورهای جعلی اینستاگرام اختصاص یافت. بدون عکس پروفایل ، حروف مختلف و اعداد برای نام ها ، نسبت های غیرمعمول پیروان در مقابل دنبال کردن و مطالب در مورد طیف گیج کننده ای از موضوعات ... الگوی رفتاری که در یک Instagrammer واقعی نمی بینید.

    تبلیغات
    این چالش واقعی هنگام خرید فالوورهای اینستاگرام است. این در مورد این نیست که آیا شما باید آنها را بخرید یا نه. این در مورد جایی است که باید آنها را خریداری کنید.

    و در Zeru ، از همان زمان که Shayla Price از HuffPost درباره پدیده جدید نوشت ، از همان ابتدا روند خرید دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی را دنبال کرده ایم. این دوباره در سال 2014 بود و از آن زمان بازی متوقف نشده است.

    و این دقیقاً همان چیزی است که ما علاقه مند به آن هستیم. ما یک تیم از متخصصان رسانه های دیجیتال هستیم که تمرکز ویژه ای بر بازاریابی شبکه های اجتماعی داریم و دائماً مراقب روندهای جدید رسانه های اجتماعی و رشد اقتصادی هستیم.

    خدمات ما ارائه می دهیم فقط یک چیز و یک چیز متمرکز هستند: کمک به مشتریان در رشد حساب های رسانه های اجتماعی خود با پیروی و مشارکت معتبر. برای اینستاگرام ، این شامل خرید فالوور و تعامل اینستاگرام است ، اما در سطح و مقیاسی که شرایط خدمات پلت فرم را نقض نمی کند. و روند کار نیز بسیار ساده است: شما فقط بسته ای را انتخاب می کنید که برای شما مناسب باشد و نوع دنبال کنندگان یا تعامل مورد نظر خود را در اختیار ما قرار دهید. سپس بهترین پروفایل ها را سرپرستی می کنیم تا مطمئن شویم رشد شما ثابت است و فقط شامل پیروان با کیفیت می شود.

    با گذشت زمان ، این رشد باید از پولی به آلی منتقل شود و ما در مورد آن فقط کمی بحث خواهیم کرد.

    دلیل اینکه مشاغل شروع به خرید لایک اینستاگرام کردند نیز

    از زمانی که اینستاگرام در اوایل سال جاری الگوریتم خود را تغییر داد تا آنچه را که این پلتفرم در مقایسه با زمان آن دوست دارد ، نشان دهد ، کسب لایک برای مشاغل و افراد تأثیرگذار دشوارتر می شود بنابراین علاوه بر اثبات اجتماعی تعداد پیروان خوب ، پسندیدن ها ، نظرات و بازدیدهای اینستاگرام نیز به دست آمده است ، اما یک بار دیگر ، این ترفند برای خرید تعامل با کیفیت بالا است که احساس ارگانیک می کند.

    به طور کلی ، حساب های اینستاگرام با کمتر از 1000 فالوور به طور متوسط ​​8٪ مشارکت دارند. کسانی که از 1000 تا 10 هزار پیرو دارند میزان تعامل آنها در حدود 4٪ است. حسابهای بزرگتر ، مانند حسابهای دارای m

    بیش از 100000 پیرو ، معمولاً نرخ درگیری آنها حتی کمتر از 2.4٪ است. و این اعدادی است که باید هنگام خرید فالوور و لایک اینستاگرام در خاطر داشته باشید. شما می خواهید این نسبت واقعی به نظر برسد.

    احتیاط

    در پایان ، اجازه دهید دوباره تکرار کنیم که خرید فالوور و لایک اینستاگرام چیز بدی نیست. نحوه انجام این کار و استفاده از منبعی است. هر بار که خرید دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی به اخبار ختم می شد ، به این دلیل بود که یک فرد مشهور یا یک سیاستمدار خیلی زود تعداد زیادی از افراد را به دست آورد و این امر را آشکار کرد که نمی تواند ارگانیک باشد.

    اما مانند کارآفرین درک سیورز در Ted Talk در مورد چگونگی شروع یک جنبش بسیار مشهور نشان داد ، و AppSumo گزارش داد که آنها 20K خیلی سریعتر از اولین 10K کسب کردند ، اثبات اجتماعی و تعداد خوب پیروان برای ایجاد احساس امنیت در پرش افراد در کشتی

    شما فقط باید اعداد و ارقام را واقعی نشان دهید و به خاطر داشته باشید که خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کار شما درآمدزایی نخواهد داشت. خدماتی مانند خدمات ما فقط ابزارهای استراتژیک هستند. شما باید از آنها عاقلانه استفاده کنید تا سپس به طور ارگانیک دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

    با Zeru ، تنها منبع قابل اطمینان که می توانید به آن اعتماد کنید ، تعداد بیشتری از دنبال کنندگان اینستاگرام را به دست آورید. اینجا کلیک کنید

    این به معنای ایجاد محتوای مفید و مرتبط براساس آنچه شما فکر می کنید مخاطب هدف شما می خواهد: فیلم های آموزشی ، بررسی محصولات ، داستانها و داستانهای جالب و نظرات افراد تأثیرگذار است. همچنین وجود هشتگ و محتوای تولید شده توسط کاربر برای دسترسی بیشتر به افراد و همه مواردی که باعث افزایش محبوبیت در اینستاگرام می شود.

    شما حتی می توانید تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید ، اما در اصل ، همه چیز با داشتن یک حساب کاربری شروع می شود که به نظر مهم می آید و باعث می شود افراد بخواهند آن را دنبال کنند ، و این تعداد کم در بالا ، به نام شما ، مهم است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zeru و تمام راه حل هایی که ما برای کمک به مشاغل در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود ارائه می دهیم ، به وب سایت ما به آدرس zeru.com بروید.

     

    برای  خرید  کلیک  کنید  

    اسماعیل
    سه شنبه 25 آذر 1399 - 0:35
    بازدید : 236
    برچسب‌ها :

    با  خرید  لایک  ارزان  برای  پیج  خود  اعتبار  بی  نظیری  کسب  کنید  

    چگونه می توان لایک بیشتری در اینستاگرام به دست آورد؟


    کارنیا یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات رسانه های اجتماعی در جهان است. از طریق karinacss  به راحتی می توانید لایک های اینستاگرام را بخرید و لایک های خود را فوراً افزایش دهید. روش های دیگری برای افزایش پسندیدن وجود دارد اما این روش ها برای نمایه شما ایمن نیستند. وقتی لایک واقعی اینستاگرام را از karinacss   خریداری می کنید ، ما بلافاصله تبلیغات / تبلیغات را در شبکه های مختلف آگهی و اجتماعی ایجاد می کنیم. بنابراین ، شما همیشه 100٪ حساب واقعی دریافت می کنید. ما هرگز از حساب های جعلی ایجاد شده توسط یک ابزار یا غیره استفاده نمی کنیم.

    داستان های جذاب نیز عامل مهمی برای دریافت لایک هستند ، می توانید برای دیدن توصیه های مربوط به داستان های اینستاگرام ، این پست را بررسی کنید.

    چگونه ببینیم شخصی در اینستاگرام چه چیزی را دوست دارد؟

    برای خرید  لایک  ایرانی  کلیک  کنید  


    برای اینکه ببینید آنچه شخصی در اینستاگرام دوست دارد ، می توانید از فعالیت نظارت بر نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید.

    اگر شخصی را دنبال کنید و اگر او شما را دنبال کند ، می توانید به راحتی آنچه را که دوست دارد در اینستاگرام مشاهده کنید. با این حال ، اگر شما دوست یکدیگر نیستید ، نمی توانید آنچه را دوست دارند ببینید. در واقع برخی از برنامه ها برای آن وجود دارد اما هیچ یک از آنها امن نیستند. بنابراین ما نباید به شما پیشنهاد کنیم که با آنها همراه شوید.

    لایک ها در اینستاگرام چگونه لیست شده اند؟


    در واقع ، این یک راز بزرگ است. بسیاری از افراد ادعاهای مختلفی دارند اما هیچ یک از آنها به طور مستقیم توسط اینستاگرام تأیید نمی شوند. در اینجا برخی از نظریه ها آورده شده است که ممکن است در بسیاری از جنبه ها اصلاح شود.

    پسندیدن های ذکر شده در اینستاگرام براساس زمان. که به این معنی است که دوست داشتن های جدید حرف اول را می زنند.
    پسندیدن ها بر اساس میزان تعامل با نمایه شما ذکر شده است. این بدان معنی است که تعاملی ترین نمایه با نمایه شما (به عنوان مثال ؛ نمایه ای که تمام عکس ها یا فیلم های شما را دوست دارد و مدتها شما را دنبال می کند) در ابتدا ذکر شده و سپس همینطور ادامه دهید.
    پسندیدن های تصادفی ذکر شده این بدان معناست که هیچ رمز و راز در پشت آن وجود ندارد و این لیست ها کاملا تصادفی هستند.


    چگونه می توان لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کرد؟


    در حال حاضر ، چنین روشی برای انجام آن وجود ندارد. می توانید نظرات را به نوعی پنهان کنید اما نمی توانید پسندیدن ها را حذف یا پنهان کنید. اگر نمی خواهید این موارد توسط افراد دیگر دیده شود ، فقط آنها را دنبال نمی کنید. اگر پیگیری نکنید ، آنها قادر به دیدن فعالیت پسندیدن شما نیستند.

     

    برای گرفتن لایک در اینستاگرام چه چیزی ارسال کنید؟


    در واقع چیزهای زیادی برای ارسال در اینستاگرام وجود دارد اما فقط محتوای خلاقانه علاقه مندی های زیادی را از مخاطب به دست می آورد. بنابراین شما نیاز دارید ایجاد کنید.


    مطالب در اینستاگرام. پس از ایجاد محتوای خود و انتشار آن ، برای افزایش شانس کاوش صفحه ، می توانید لایک های اینستاگرام را از karinacss  بخرید.

     

    همچنین شما باید به طور مرتب از هشتگ ها استفاده کنید ، ببینید کدام هشتگ ها را می توانید برای گرفتن لایک بیشتر در سال 2019 استفاده کنید.

     

    چگونه می توان لایک های شخص دیگری را در اینستاگرام مشاهده کرد؟


    شما نمی توانید پسندیدن های شخص دیگری را به صورت جمعی مشاهده کنید اما می توانید او را تا حدی در صفحه فعالیت در اینستاگرام مشاهده کنید. با این حال ، فراموش نکنید که برای دیدن موارد پسندیده شده شخص دیگری در Activity Monitor در اینستاگرام ، او باید شما را دنبال کند.

     

    همچنین ، ببینید چگونه وبلاگ نویسان Fashion از karinacss  برای به دست آوردن پسندیدن بیشتر استفاده می کنند.

     

    دوست داشتن اینستاگرام از کاربران واقعی؟


    ما به عنوان karinacss  همیشه لایک های واقعی ارائه می دهیم. خدمات ما همچنین بازدید از نمایه شما را افزایش می دهد.

    همچنین به شما کمک می کند تا برداشت های ارگانیک و بازدید از نمایه را بدست آورید. در اینجا برخی از مزایای خدمات ما ذکر شده است.

     

    اینستاگرام با تحویل فوری دوست دارد


    پست شما را می توان در Top Posts of Instagram و Explore Page of Instagram نشان داد
    حساب اینستاگرام خود را به راحتی تقویت کنید
    ارزان قیمت
    کیفیت بالا
    می توانید پسندیدن ها را به چندین عکس یا فیلم تقسیم کنید.
    پسندیدن واقعی از کاربران واقعی
    بدون رمز عبور مورد نیاز است
    24/7 تحویل سریع
    ما ویژگی های بسیار خوبی را در بازار ارائه می دهیم همانطور که در بالا نشان داده شده است.

    بسیاری از افراد از بسته های لایک اینستاگرام ما به عنوان استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، افزایش صفحه اینستاگرام خود با روش های طبیعی بسیار مفید است.

    karinacss  همیشه بهترین کیفیت را ارائه می دهد و علاقه واقعی Instagram برای خرید است.

    آیا این سرویس مشتریان بالقوه ای را فراهم می کند؟


    ما نمی توانیم پاسخ دقیق به این س questionsالات ارائه دهیم.

     

    اینستاگرام بستر رسانه های اجتماعی بسیار موثری برای مشتریان بالقوه است.

    سرویس karinacss  مستقیماً بر میزان تعامل و بازدیدهای نمایه شما تأثیر می گذارد.

    همانطور که در حال افزایش شانس شما برای نشان دادن در کاوش صفحه اینستاگرام هستیم ، این می تواند مشتریان بالقوه را به صفحه اینستاگرام شما هدایت کند.

    اگر به دنبال خرید لایک واقعی در اینستاگرام هستید ، باید خدمات karinacss   را امتحان کنید.

    ما با قیمت های مقرون به صرفه حضور رسانه های اجتماعی شما را تقویت خواهیم کرد.

     

    آیا می توانم با بیت کوین یا ارزهای رمزپایه دیگر لایک بخرم؟


    ما به عنوان karinacss  ، پرداخت Cryptocurrency را برای خرید لایک های اینستاگرام ارائه می دهیم.

    شما می توانید به راحتی لایک های اینستاگرام را با بیت کوین (BTC) ، Ethereum (ETH) ، بیت کوین پول نقد (BCH) ، Litecoin (LTC) و سکه USD خریداری کنید.

    روز به روز بسیاری از مردم شروع به استفاده از ارزهای رمزپایه برای پرداخت می کنند.
    فیس بوک به تازگی سکه خود را ترازو اعلام کرده است.


    در این حالت ، ما به عنوان karinacss  ، همیشه استانداردهای پرداخت خود را ارتقا می دهیم و اکنون پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیریم.

    karinacss  اولین شرکتی است که instagram دوست دارد با ارزهای رمزنگاری خریداری کند!

     

    چگونه می توان لایک های اینستاگرام را خریداری کرد؟


    تصمیم بگیرید که کدام بسته را می خواهید سفارش دهید.
    روی "اکنون سفارش دهید" کلیک کنید دکمه.
    نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.
    سایر جزئیات سفارش را به درستی پر کنید.
    عکس ها / فیلم های خود را که تبلیغ می شوند انتخاب کرده و پسندیدن دریافت کنید.
    با پرداخت هزینه ، سفارش خود را ثبت کنید.
    لایک های اینستاگرام در عرض چند دقیقه شروع می شوند!
    همه شما آماده هستید!

     

    منابع

    اسماعیل
    يکشنبه 23 آذر 1399 - 1:48
    بازدید : 244
    برچسب‌ها :

    خرید  بازدید ویدیو 

    چگونه می توانم پیوند ویدیویی IGTV خود را دریافت کنم؟


    مرحله 1. فیلم IGTV خود را در تلفن هوشمند خود باز کنید.
    مرحله 2. روی سه نقطه در پایین صفحه کلیک کنید.
    برای دریافت پیوند ویدیویی IGTV روی 3 نقطه کلیک کنید
    مرحله 3. روی "کپی پیوند" کلیک کنید.
    برای دریافت پیوند ویدیویی IGTV بر روی "کپی پیوند" کلیک کنید

    آیا حساب اینستاگرام من برای خرید نمایش IGTV ممنوع است؟


    کاملاً هیچ شانسی نیست. 0 درصد از کجا می دانیم؟ هیچ چیزی وجود ندارد که حساب شما را ممنوع کند. شما هیچ کار اشتباهی انجام نمی دهید میلیون ها نفر و شرکت ها از آژانس های بازاریابی شبکه های اجتماعی به عنوان KARINACSS  برای اجرای کمپین های بازاریابی استفاده می کنند تا بتوانند در شبکه های اجتماعی میزان مشارکت و تبلیغات خود را افزایش دهند. این کاملاً طبیعی است و مبارزات در حال اجرا با نتایج تضمین شده به اندازه هر کمپین بازاریابی دیگر ایمن است ، فقط بهتر است.


    قانع نشده اید؟ تجربه ما بیانیه را تأیید می کند - پس از خدمت به صدها هزار مشتری از سال 2014 ، ما هرگز حتی یک شکایت از حساب غیرفعال یا ممنوع در Instagram یا هر شبکه اجتماعی دیگر دریافت نکرده ایم.


    هنوز قانع نشده اید؟ ما اطلاعات شما را در سرورهای بسیار ایمن نگهداری می کنیم ، هیچ کس نمی داند که شما بازدیدهای IGTV را خریداری کرده اید ، حتی خود یک پلت فرم اینستاگرام.

     

    آیا می توانم IGTV Views را برای یک حساب کاربری خصوصی در اینستاگرام سفارش دهم؟
    نه. ما نمی توانیم فیلم های IGTV شما را ببینیم ، این بدان معناست که ما قادر به اجرای کمپین بازاریابی بازدیدهای IGTV برای حساب شما نخواهیم بود. اگر نمی خواهید دائماً در تنظیمات عمومی بمانید ، فقط قبل از ثبت سفارش مشخصات اینستاگرام خود را به حالت عمومی تنظیم کنید و پس از تکمیل آن می توانید آن را به حالت خصوصی تا سفارش بعدی تنظیم کنید. لطفاً توجه داشته باشید که تنظیم حساب کاربری خود به صورت خصوصی در طول کمپین ، بلافاصله روند تحویل را متوقف می کند.

    آیا می توانم بازدیدها را بین چندین فیلم IGTV پخش کنم؟


    متاسفانه نه. برای بازدیدهای IGTV فقط یک پیوند ویدیویی در هر سفارش مجاز هستیم. با این حال ، بسته های ما از $ 1.99 برای 500 بازدید IGTV شروع می شوند. اگر می خواهید بازدید از چندین فیلم IGTV را دریافت کنید ، فقط یک بسته جداگانه برای هر فیلم سفارش دهید.

    برای شروع روند به چه اطلاعاتی از من نیاز دارید؟


    تمام آنچه برای ادامه کار تبلیغات تبلیغاتی IGTV نیاز داریم پیوند ویدیویی IGTV شماست. فقط پیوند ویدیوی IGTV خود را در فرم سفارش جای گذاری کنید و به مرحله بعدی بروید ، پس از دریافت وجه شما ، تقویت ویدیوی IGTV شما را در عرض چند دقیقه آغاز خواهیم کرد!

    آیا کسی می داند که IGTV Views را خریداری کرده ام؟
    حریم خصوصی شما اولویت اصلی ما است و به عنوان یک شرکت معتمد اطمینان می دهیم که هیچ کس هیچ وقت از خرید نماهای IGTV (یا سایر خدمات ما) مطلع نخواهد شد ، مگر اینکه خودتان به آنها بگویید.

    اگر فقط IGTV Views خریداری کنم ، آیا در مورد ویدیوی خود نیز لایک و نظر دریافت می کنم؟
    ممکن است. اما هیچ تضمینی در زمینه تعامل اضافی نمی دهیم زیرا هیچ کنترلی بر آن نداریم. خواه خرید IGTV Views یا سایر خدمات IGTV باشید ، ممکن است انتظار تعامل اضافی نیز داشته باشید ، اما برای طبیعی نگه داشتن آن پیشنهاد می کنیم نامزدی را متنوع کرده و برای برخی از موارد IGTV Likes و IGTV نظرات جلب کنید ، همچنین می توانید دنبال کننده های اضافی برای خود در نظر بگیرید. حساب اینستاگرام نیز هست.

    چه مدت طول می کشد تا زایمان شروع شود؟


    تحویل برای بازدیدهای IGTV معمولاً در عرض یک ساعت شروع می شود ، اما در بعضی موارد که ما با انجام صدها سفارش همزمان بسیار مشغول هستیم ، ممکن است 6 ساعت طول بکشد.
    با این وجود جای نگرانی نیست زیرا 99٪ از مواقع سفارش شما در یک چشم به هم زدن شروع می شود. ما به طور مداوم در حال گسترش منابع انسانی و فنی خود هستیم تا با روند سفارشات در زمان واقعی همگام شویم.

    آیا برای شروع تحویل به نام کاربری و رمز ورود من نیاز دارید؟


    نه. ما هرگز اطلاعات حساس شما را نخواهیم خواست. بر خلاف برخی دیگر از شرکتهای سایه دار که برای اجرای رباتها با حساب شما و یا حتی بدتر از آن با حساب خود برای همیشه ناپدید می شوند ، برای ادامه کار با IGTV نیازی به اطلاعات ورود به سیستم نداریم! با KARINACSS  لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید زیرا تمام آنچه برای شروع کارزار نمایش Instagram شما نیاز داریم پیوند ویدیویی IGTV شماست.

    آیا برای IGTV Views نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهید؟


    متاسفانه نه. اما بسته هایی با قیمت فوق العاده پایین داریم که کاملا مناسب آزمایش خدمات است. بسته بازدید 500 IGTV فقط 1.99 دلار است!
    آیا به سایر کمپین های IGTV علاقه مند هستید؟ در واقع سایر خدمات نامزدی اینستاگرام و IGTV ما فقط با قیمت 1.99 دلار شروع می شوند. آنها را در صفحه خدمات Instagram و IGTV بررسی کنید.

    آیا خرید IGTV Views بی خطر است؟


    بله ، خرید IGTV Views یا سایر خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی از KARINACSS  کاملاً ایمن است. متخصصان بازاریابی بسیار باتجربه ما تعدادی از تاکتیک های پیچیده بازاریابی را که در طول سالهای سخت کوشی جمع کرده ایم ، ترکیب می کنند. تمام تجربیات ما برای تبلیغ ویدئوی IGTV شما و استفاده از هزاران نفر برای شروع مشاهده آن استفاده شده است. همه این کارها فقط با استفاده از روش های ایمن انجام می شود که خدمات ما را 100٪ بدون خطر تضمین می کند.

    آیا می توانم چندین سفارش برای همان فیلم IGTV ثبت کنم؟


    بله، تو میتونی! در واقع می توانید چندین بار آنها را قرار دهید. بله ، از جمله خط اول ما - بسته 100،000 IGTV Views! با این حال شما باید هوشیار باشید

    این است که ارائه مقادیر زیادی از نمایش های IGTV به زمان بیشتری نیاز دارد.
    یک نکته قابل توجه است. وقتی سفارش بازدید قبلی IGTV برای همان ویدیو هنوز در حال انجام است ، نباید چندین سفارش بازدید از IGTV را برای همان فیلم ها به طور همزمان انجام دهید.

     

    برای  خرید  کلیک  کنید

    اسماعیل
    جمعه 21 آذر 1399 - 21:16
    بازدید : 312
    برچسب‌ها :

    چگونه می توان فالوور فعال اینستاگرام را خریداری کرد


    هنگام خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، آگاهی از برند را افزایش می دهید ، تعامل را افزایش می دهید و مدرک اجتماعی کسب می کنید. در اینجا نحوه خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام است که با نام تجاری شما تعامل دارند.
     

    اگر تا به حال سعی کرده اید دنبال کنندگان ایرانی  اینستاگرام را بخرید ، احتمالاً با این سناریو آشنا هستید. شما 100 هزار دلار برای خرید هزاران دنبال کننده اینستاگرام هزینه می کنید. چند روز می گذرد و متوجه می شوید که کل اتلاف پول بوده است.

    مطمئناً تعداد دنبال کنندگان شما افزایش یافت ، اما پست های شما هیچ جذابیتی ندارند. شما در صفحه کاوش نمایش داده نمی شوید. حساب شما اساساً به همان نسبت قبل از خرید پیروان IG غیرفعال است.

    شما دقیقاً همان اشتباهی را که هزاران نفر دیگر مرتکب شده اید مرتکب شده اید: شما دنبال کنندگان فعال اینستاگرام را نخریدید - یک دسته ربات جعلی خریداری کرده اید.

    در این راهنما ، ما می خواهیم به شما نشان دهیم:

    چرا خرید فالوورهای بی کیفیت اینستاگرام خطرناک است

    بهترین راه برای جذب سریع دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام

    چگونه و از کجا می توان فالوورهای فعال اینستاگرام را خریداری کرد

    یک توصیه ابزاری که باعث افزایش میزان قرار گرفتن در معرض از طریق هشتگهای پرطرفدار می شود
    حال ، بیایید بررسی کنیم که چرا استفاده از ابزارهای رشد قابل اعتماد به شما کمک می کند تا یک Instagram واقعی را رشد دهید:

    خطرات خرید فالوورهای جعلی اینستاگرام


    خرید فالوورهای اینستاگرام مسئله ای نیست. خرید فالوورهای جعلی بی کیفیت در مواقعی است که مشکلات به وجود می آید.

    بیایید در ابتدا به دو دلیل رایج در مورد خرید فالوور اینستاگرام توسط مردم و مارک ها توجه کنیم:

    تأثیرگذاران می خواهند برای جلب تبلیغات بیشتر ، آمار خود را "تقویت کنند".
    مارک ها می خواهند محبوب تر به نظر برسند و اثبات اجتماعی ایجاد کنند تا دیگران را به پیروی از آنها ترغیب کنند.
    در اینجا نحوه تأثیرگذاری برندها و مارک های تجاری هنگام خرید فالوورهای جعلی و بی کیفیت اینستاگرام خود را به خطر می اندازد.

    تبلیغ کنندگان نمی خواهند با تأثیرگذاران با پیروان جعلی کار کنند
    خرید فالوورهای جعلی غیرفعال یکی از بدترین حرکاتی است که یک تأثیرگذار می تواند انجام دهد. در حال حاضر ، اکثر مارک ها قادرند افراد مبتلا را با پیروی های جعلی از یک مایل دورتر تشخیص دهند.

    این کار به همان سادگی است که به نسبت دنبال کننده به مشارکت خود نگاه کنید. به نمودار زیر نگاه کنید که میانگین نرخ تعامل را بر اساس تعداد پیروان تجزیه می کند:

     

    وقتی حساب های اینفلوئنسر را با صدها هزار دنبال کننده اما نسبت تعامل کمتر از 1٪ مشاهده می کنید ، معمولاً برای تبلیغ کنندگان یک پرچم قرمز است که پیروان آنها واقعی نیستند.

    بنابراین تلاش شما برای جلب مارک ها برای پرداخت هزینه های پست های اسپانسر شده شما نتیجه معکوس خواهد داشت و در نهایت آنها را از خود دور می کند. برای تأثیرگذاران ، بهتر است که تعداد کمتری از پیروان فعال داشته باشید تا مخاطبان عظیم ربات ها.

    الگوریتم جدید اینستاگرام با پیروان جعلی مارک ها را مجازات می کند
    اینستاگرام از الگوریتمی برای تعیین محل نمایش پست های شما در جدول زمانی پیروان استفاده می کند و همچنین اینکه آیا محتوای شما را در برگه کشف نشان می دهد.

     

    یکی از معیارهای کلیدی اینستاگرام برای رتبه بندی پست ها تعامل است. اما این فقط به مشارکت کامل نگاه نمی کند. به معیاری که قبلاً به آن اشاره کردیم ، نسبت دنبال کننده به مشارکت شما نگاه می کند.

    بنابراین حتی اگر 500K فالوور اینستاگرام داشته باشید ، اگر در هر پست فقط تعداد انگشت شماری لایک بگیرید ، برای اینستاگرام معنایی ندارد. اگر نسبت تعامل شما با کل پیروان خیلی کم باشد ، محتوای شما برای مخاطبان هدف شما کمتر نشان داده می شود.

    بیایید نگاهی به یک مثال از زندگی واقعی بیندازیم. بگذارید بگوییم شما برندی هستید که میان وعده های سالم وگان می فروشید. بنابراین شما از هشتگ #veganfood در زیرنویس های خود استفاده می کنید زیرا این چیزی است که مخاطب هدف شما بسیار جستجو می کند.

    ممکن است فکر کنید فقط به این دلیل که یک دسته فالوور اینستاگرام خریداری کرده اید ، شانس شما برای نمایش در هنگام جستجوی هشتگ را بهبود می بخشد. اما هنگامی که به نتایج واقعی جستجو نگاه می کنیم ، آنچه می بینیم در اینجا است:

     

    همه "Top Posts" مربوط به حساب هایی است که به طور مداوم از طرفداران خود جذب بالایی می کنند و از نسبت پیرو به تعامل خوبی برخوردار هستند.

    داستان کوتاه ، خرید پیروان جعلی مانند انداختن پول به پایین توالت است. آنها هیچ کاری برای مارک شما انجام نمی دهند ، و هنگامی که شما نسبت پیرو به تعامل خود را خراب کردید ، بازیابی آن دشوار است مگر اینکه بتوانید پیروان تقلبی را وادار کنید تا شما را دنبال نکنند.

    بهترین راه برای به دست آوردن سریع فالوور اینستاگرام
    به جای رفتن به مسیر جعلی ، بهترین راه برای ایجاد سریع دنبال کردن ، خرید فالوورهای فعال اینستاگرام است.

    برخلاف ربات هایی که ما قبلاً ذکر کردیم ، این حساب های مشروع متعلق به افراد واقعی است. آنها در واقع به محتوای شما علاقه مند هستند و در نتیجه ، پست های شما را دوست دارند و درباره آنها نظر می دهند.

    بنابراین به جای حسابی که به این شکل است:

     

    اولین حساب با پیروان جعلی به نظر می رسد حدود 0.2٪ تعامل دارد ، در حالی که حساب Mobvoi بیش از 4٪ است.

    ترجیح می دهید کدام حساب را داشته باشید؟

    چالشی که اکثر مردم با آن روبرو هستند این است که فعال شدن فالوورهای اینستاگرام به موارد زیادی نیاز دارد:

    زمان: برای تحقیق در مورد مخاطبان هدف شما ، درگیر شدن با آنها ، مشارکت در حسابهای دیگر و استفاده از روشهای دیگر برای دستیابی به رشد ارگانیک اینستاگرام ، زمان زیادی لازم است. بله

    شما به راحتی می توانید 40+ ساعت در هفته را با حداقل بازده هزینه کنید.
    پول: گزینه دوم پرداخت هزینه تبلیغات اینستاگرام است. اما بیایید سریع یک ریاضی انجام دهیم. هزینه متوسط ​​هر هزار نمایش (CPM) در تبلیغات اینستاگرام 5-6 دلار است. بیایید نرخ تعامل سخاوتمندانه 2٪ را در نظر بگیریم ، این بدان معنی است که شما تقریباً 0.25 دلار برای هر دنبال کننده پرداخت می کنید. و آن روز خوبی است. واقع بینانه ، تا زمانی که یک کمپین تبلیغاتی کارآمد پیدا نکنید ، می توانید انتظار داشته باشید که به هر دنبال کننده نزدیک به 0.50 دلار یا بیشتر باشد. بنابراین می توانید به راحتی 500 دلار + فقط برای بدست آوردن 1000 فالوور اینستاگرام بپردازید. که به سرعت جمع می شود


    خوشبختانه ، یک راه آسانتر وجود دارد: خرید دنبال کنندگان فعال اینستاگرام.

     

    نحوه خرید فالوورهای فعال اینستاگرام با خیال راحت
    ما در مورد خطرات خرید فالوورهای جعلی اینستاگرام صحبت کرده ایم. شما حساب خود را در معرض خطر قرار می دهید ، و این اساساً هدر رفتن پول است.

    از طرف دیگر ، خرید فالوورهای فعال اینستاگرام فقط به تلاش شما کمک می کند. مشکل این است که تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که ادعا می کنند پیروان واقعی اینستاگرام را می فروشند اما در واقع فقط ربات ها را به شما می فروشند.

    بنابراین ، قبل از پرداخت هزینه برای فالوورهای اینستاگرام ، در اینجا چند نکته برای اطمینان از کلاهبرداری در اینجا آورده شده است:

    1. دنبال کنندگان هدفمند را بخرید


    یکی از اولین مواردی که هنگام خرید فالوورهای قانونی اینستاگرام باید به دنبال آن باشید حساب هایی است که در واقع شما را دنبال می کنند. یک فروشنده قانونی جزئیات مربوط به اینکه چه کسی مخاطب شما است ، هشتگهای پر کاربرد شما یا رقبای شما را جویا می شود.

    با استفاده از این داده ها ، آنها می توانند لیستی از حساب های هدفمند را بر اساس اطلاعات جمعیتی ، موقعیت مکانی و علایق ایجاد کنند.

    نتیجه نهایی فقط یک عالمه پیرو تصادفی نیست بلکه یک مخاطب جذاب است که می توانید در آن ایجاد کنید.

    برای مثال نگاهی به Beyond Meat بیندازید. این شرکت گزینه های گیاهی برای محصولات حیوانی ایجاد می کند. وقتی به دنبال کنندگان اینستاگرام آنها نگاه می کنید ، تعداد زیادی حساب خاص وگان و آگاه از سلامتی مشاهده می کنید که نشان می دهد مخاطبان آنها بسیار هدفمند و مرتبط با تجارتشان هستند. اینها افرادی هستند که به مشتری تبدیل می شوند:

     

    اگر سرویسی که از آن فالوور می خرید ، فقط نام حساب شما را می پرسد ، معمولاً نشانه این است که شما فالوورهای تعاملی اینستاگرام را نمی خرید.

    2. به دنبال کنندگان ارزان اینستاگرام مشکوک باشید


    برای اکثر افراد ، خرید فالوورهای با کیفیت بالا در اینستاگرام ارزان تر از اجرای تبلیغات تبلیغاتی است. با این حال ، اگر قیمت برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر برسد ، احتمالاً همینطور است.

    ببینید ، بین ارزان و مقرون به صرفه تفاوت وجود دارد.

    در اینجا مثالی از یک سرویس ارزان قیمت است که نوید پیروان واقعی و فعال را می دهد:

     

    آنها در حال فروش فالوورها با زیر 0.01 دلار برای هر دنبال کننده هستند. اگرچه ممکن است به نظر خیلی زیاد بیاید ، اما به احتمال زیاد پیروان آنچنان که انتظار دارید با کیفیت نخواهند بود. از آن بدتر ، ممکن است سرانجام فالوورها به دلیل ربات بودن توسط Instagram حذف یا ممنوع شوند.

    از صرف کمی بیشتر هزینه برای پیروان با کیفیت نترسید.

    3. با فروشندگان شفاف کار کنید


    کل صنعت "خرید دنبال کنندگان اینستاگرام" شهرت کمی سایه دار بودن دارد ، بنابراین ما نمی توانیم شما را به دلیل احتیاط یا احتیاط در مورد خرید خود سرزنش کنیم.

    اگر شرکتی که فالوورهای اینستاگرام را از آن خریداری می کنید در مورد نحوه جذب فالوورهای شما مشخص نیست ، این یک نشانه بد است.

    در حالی که آنها مجبور نیستند شما را در مراحل گام به گام چگونگی جذب هر یک از پیروان دنبال کنند ، اما حداقل باید بتوانند استراتژی خود را به شما بگویند.

    به عنوان مثال ، آیا آنها تاکتیک دنبال کردن / دنبال کردن را دنبال می کنند؟

    آیا آنها در طول روز برای ایجاد آگاهی با حساب های مرتبط درگیر می شوند؟

    آیا آنها از حساب های بزرگتر و تثبیت شده فریاد می کشند؟

    اگر آنها حتی نمی توانند کوچکترین اشاره ای به شما کنند که چه کار می کنند تا دنبال کنندگان بیشتری بگیرند ، احتمالاً به این دلیل است که آنها چیزی برای پنهان کردن دارند. و این تقریباً همیشه چیزی است که آنها به شما رباتها می فروشند.

    4- به دنبال رشد نامزدی باشید


    هنگام خرید فالوورهای فعال اینستاگرام ، نه تنها باید شاهد افزایش تعداد فالوورهای خود باشید ، بلکه باید تعداد نامزدهای شما نیز در حال افزایش باشد.

     

    بخاطر داشته باشید ، دلیل این که در وهله اول فالوورهای واقعی اینستاگرام را خریداری می کنید این است که شما می خواهید آنها با محتوای شما درگیر شوند تا بتوانید برای برند خود دید و آگاهی بیشتری کسب کنید.

    مطمئناً ، سال ها پیش یک نکته وجود داشت که صرفاً داشتن پیروان بیشتر می توانست مفید باشد. اما آن روزها با تمام به روزرسانی های الگوریتم اینستاگرام مدت هاست که سپری شده است. اکنون دیگر خبری از تعداد پیروان نیست. این کیفیت است.

    دیگر از خرید فالوورهای اینستاگرام به عنوان راهی برای افزایش تعداد فالوور خود صرف نظر کنید و به عنوان یک تاکتیک رشد فکر کنید.

     

    برای  خرید  کلیک  کنید  

    اسماعیل
    يکشنبه 16 آذر 1399 - 18:02
    بازدید : 271
    برچسب‌ها :

    نحوه خرید لایک اینستاگرام


    برای رشد سریع موارد جعلی ، دو روش محبوب و توصیه نشده وجود دارد:

    چندین حساب جعلی ایجاد کنید و از آنها مانند محتوای نام تجاری خود استفاده کنید. همچنین سرویس هایی وجود دارد که Likes اینستاگرام را می فروشند.
    مشترک خدمتی شوید که امکان دسترسی به ربات های اینستاگرام را فراهم می کند که عکس های مربوط به حساب های مرتبط را دنبال می کنند یا دوست دارند. سپس ربات ها بعداً این حساب ها را دنبال نمی کنند تا نسبت پیرو / پیروی "ایده آل" تری داشته باشند.
    اولین روش برای افزایش مصنوعی تعداد فالوئرهای اینستاگرام شما کمی خسته کننده تر است و هیچ کاری برای بهبود تعاملات نمی کند. برخی از مارک ها ترجیح می دهند از سرویسی استفاده کنند که از صفحات جعلی لایک می فروشد.

    در اینجا مثالی از سرویس را مشاهده می کنید که پسندیدن های اینستاگرام را با هزینه ای معادل 2.95 دلار به فروش می رساند.

    خرید لایک ایرنی اینستاگرام


    در نهایت ، نامزدی همان چیزی است که اینستاگرام هنگام نمایش عکس شما در صفحه جستجوی آرزو ، که شناخته شده است برای کمک به ویروسی شدن برخی از حساب ها و مطالب است ، در نظر می گیرد.

    مشکل دیگر این تاکتیک این است که تشخیص آن بسیار آسان است. چندین دنبال کننده حساب جعلی بدون هیچ عکس یا تعاملی برای خود ، یک پرچم قرمز بزرگ و نشانه واضحی از فعالیت مشکوک است.

    روش دوم برای خرید اینستاگرام دوست دارد که آثاری برای رشد فالوور بر اساس قاعده متقابل ایجاد شود یا در دنیای رسانه های اجتماعی "برای دنبال کردن دنبال کنید". البته ، در بیشتر موارد ، این پیروان جدید متوجه نیستند که ربات دوباره وارد سیستم می شود و حساب آنها را پس از چند روز که حداقل به آن مشکوک شوند ، لغو دنبال می کند.

    ویژگی های massplanner
    به همین ترتیب ، این کمی فریب است که برخی ممکن است غیراخلاقی بدانند. اگر کسی آن را تحویل بگیرد و شما را صدا کند ، دیگران ممکن است به آن بپیوندند و همچنین نسبت به نام تجاری شما واکنش منفی نشان دهند.

    برخی از سرویس های پشتیبان ربات تا حدی هستند که نظرات یک یا دو کلمه ای عمومی را روی عکس هایی مانند "خوب!" ، "فوق العاده" بگذارند. یا "شغل بزرگ!" از نظر افراد ناآگاه ، به نظر می رسد یک فرد واقعی در حال تعامل با پست های خود است. البته ، برای کسانی که بهتر می دانند یا تقریباً همه کسانی که در این مرحله از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، درک این روش آسان است.

    در یکی از بدترین موارد ، ربات های استخدام شده اینستاگرام شما می تواند منجر به کمی فاجعه روابط عمومی شود در صورتی که یکی از نظرات مثبت جعلی شما به پستی مربوط می شود که مربوط به چیزی با روحیه پست و نظر بیش از حد مشتاق شما باشد.

    هیچ کس نمی خواهد ببیند ، "شغل بزرگ!" روی پستی که مراسم تشییع جنازه عمه سالی عزیز عزیمت شده آنها را مستند می کند. اگرچه یک نمونه کاملاً افراطی است ، اما از اینکه چند بار نظرات عمومی در پست های اشتباه راه می یابند متعجب خواهید شد.

    به همین ترتیب ، اگر یک ربات اینستاگرام دارید که پست های مجموعه ای عمومی از هشتگهایی را که به این سرویس ارسال کرده اید دوست داشته باشد ، تعجب نکنید اگر به طور تصادفی مورد ناخوشایند را پسندید. فراموش نکنید که سایر کاربران می توانند آنچه را که دوست دارید در خبرمایه به روزرسانی هایشان ببینند.

    مدیریت اینستاگرام بنر بیشتر بیاموزید


    چرا نباید لایک و دنبال کننده اینستاگرام بخرید
    دلایل زیادی برای خرید لایک یا فالوور اینستاگرام وجود ندارد ، اما بیایید به طور خاص به سه مورد نگاهی بیندازیم:

    1. باعث می شود نامزدی اینستاگرام شما بد به نظر برسد
    به طور کلی ، میزان تعامل با تعداد پیروان بیشتری کاهش می یابد. اما بگویید با نمایه ای با 1 میلیون فالوور روبرو شدید که کمتر از 2000 پسند در هر عکس دریافت می کند. گفتن اینکه آنها پیروان جعلی زیادی دارند ، کار سختی نیست.

    نرخ تعامل در اینستاگرام بر اساس دنبال کنندگان
    حساب های اینستاگرام با کمتر از 1000 فالوور به طور متوسط ​​8٪ میزان تعامل دارند ، در حالی که کسانی که از 1000 تا 10000 فالوور دارند تمایل دارند که 4٪ تعامل داشته باشند. کسانی که در محدوده 10،000 تا 100،000 قرار دارند دارای نرخ تعامل 2.4٪ هستند ، در حالی که کسانی که بیش از 1 میلیون فالوور دارند تمایل دارند 1.7٪ میزان تعامل داشته باشند. این اعداد می توانند در محک زدن افرادی که لایک اینستاگرام را می خرند و معامله واقعی چه کسی هستند ، مفید باشند.

    در مقابل ، اگر نسبت لایک و فالوور در عکس خیلی زیاد به نظر می رسد (بالای 7٪) ، این لایک ها به طور بالقوه خریداری می شوند ، زیرا خرید لایک های جعلی از فالوورهای جعلی آسان تر و ارزان تر است. با مقایسه نسبت پسندیدن به نظرات ، می توان یک مسابقه مرده را در رابطه با لایک های جعلی مورد بررسی قرار داد. اگر تعداد زیادی لایک در یک حساب کاربری وجود دارد ، اما تعداد نظرات متناسب نیست ، پس احتمال دارد که آنها لایک های اینستاگرام را خریداری کنند.

    با توجه به این یادداشت ، در اینجا برخی از هدایای مرده برای کاربرانی که لایک اینستاگرام را خریداری می کنند وجود دارد:

    از پروفایل پیروان آنها دیدن کنید. اگر این پروفایل ها کمترین فعالیت را داشته باشند ، ممکن است این حساب ها به طور خاص برای کسانی که لایک اینستاگرام را می خرند ایجاد شده باشد. به دنبال حساب هایی با کمتر از 15 پست ، دنبال کنندگان کم ، بدون عکس از خود یا سالها به روز نشده باشید.
    به تعامل کاربر نگاه کنید. اگر آنها نسبت بین دنبال کنندگان و نظرات ناخواسته کمی داشته باشند و منطقی نباشند ، ممکن است پیروان آنها جعلی باشند.
    بررسی کنید آیا خدمات "خرید" از حساب پیروی می کنند. کشف این مسئله خیلی سخت نخواهد بود زیرا این حساب ها به شدت تبلیغ می کنند که طرفداران خود را می فروشند.
    ابزارهایی مانند SocialBlade یا FollowerCheck می توانند به شما کمک کنند تا درک کنید آیا یک نمایه پیروان جعلی دارد یا نه.
    پیگیری
    2. اگر Instagr می خرید

    دوست دارم ، اینستاگرام حساب شما را پاک می کند
    حداقل اگر شما را بگیرند این کار را می کنند.

    اگر خوش شانس باشید ممکن است اولین بار اخطار دریافت کنید ، اما به نظر می رسد که انحلال ربات های اینستاگرام مانند Instagress و Archie نگرشی بیهوده برای حرکت شبکه اجتماعی است. اینستاگرام کاربران را به حضور و بارگذاری پست ها / تعامل با سایر کاربران در زمان واقعی تشویق می کند. هر اتفاقی که در زمان واقعی رخ ندهد یا از نوعی اتوماسیون استفاده کند ، چیزی نیست که اینستاگرام از نظر مثبت به آن نگاه کند.

    طبق جسیکا زولمن ، انجیلیست انجمن پیشین اینستاگرام ، اینستاگرام تیمی برای شناسایی هرزنامه دارد و آنها از غیرفعال کردن حساب های متناسب با این حساب نمی ترسند. از سال 2014 ، اینستاگرام میلیون ها فالوور جعلی را از بسیاری از حساب های موجود در اینستاگرام پاک کرد (بسیاری از مشاهیر به شدت ضربه خوردند) ، زیرا آنها می خواستند اصالت بیشتری را به این سیستم عامل وارد کنند.

    گراند کارداشیان و تصویر بیبر
    افراد مشهوری مانند آریانا گراند ، کیم کارداشیان و جاستین بیبر پس از پاکسازی اینستاگرام در سال 2014 ، افت قابل توجه پیروان خود را تجربه کردند.

    از آنجا که اینستاگرام به طور مداوم دنبال کنندگان جعلی را پاکسازی می کند ، در نهایت با صرف هر مقدار پول برای این فعالیت ها ضرر خواهید کرد تا تعداد شما افزایش یابد. علاوه بر این ، هنگام خرید لایک های اینستاگرام ، شرایط سختگیرانه خدمات اینستاگرام را نقض می کنید. انجام این کار خطر تعلیق حساب شما را به همراه دارد.

    3. شما از پیروان جعلی پول کسب نخواهید کرد
    پیروان جعلی کالایی نمی خرند یا برند شما را تبلیغ نمی کنند. و لایک های جعلی بسیار اندک فراتر از این است که به نظر برسد برند شما بزرگتر از حد واقعی است. و همانطور که قبلاً توضیح داده ایم ، همه این اتوماسیون ها معمولاً بیشتر از ضرر برای اعتبار شما آسیب می رساند.

    فقط به این دلیل که تعداد زیادی دنبال کننده دارید به این معنی نیست که مارک ها به طور خودکار می خواهند با شما کار کنند. با تکامل در بازاریابی رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار ، مارک ها به ابزارها و دانش بیشتری برای انتخاب تقلب از معامله واقعی دسترسی دارند.

    به همین دلیل ، اکنون مارک ها هوشمندتر هستند. علاوه بر معیار پیروی شما ، آنها همچنین نرخ تعامل را بررسی می کنند. بدون پیروان واقعی ، نشان دادن میزان تعامل خوب هنگام تلاش برای کار با مارک ها دشوار خواهد بود. و برای شرکت هایی که می خواهند از لایک ها و دنبال کنندگان جعلی برای ایجاد اثبات اجتماعی استفاده کنند ، می فهمند که اگر کسی در واقع محتوای آنها را درگیر نکند ، تلاش آنها پایین می آید.

    با اینستاگرام که به طور مداوم پیروان جعلی را پاکسازی می کند و دائماً آنها را خریداری می کنید تا ظاهر شما را حفظ کنند ، در نهایت ضرر می کنید به هر حال ، بسیاری از آژانس های رسانه های اجتماعی آزمایشاتی را انجام داده اند که نشان می دهد استفاده از ربات ها به فروش محصولات در اینستاگرام کمک نمی کند.

    این درس روشن است - داشتن یک جامعه کوچک ، متمرکز و فعال بهتر از یک عالمه پیرو جعلی است که هرگز با شما تعامل نخواهند کرد و از شما خرید نمی کنند.

    لایک های اینستاگرام را خریداری نکنید
    برای فریب مخاطبان یا اثبات اثبات اجتماعی ، دنبال کنندگان یا پسندیدن ها را خریداری نکنید. از اینستاگرام برای ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان خود و تعامل با آنها استفاده کنید.

    خرید فالوور ممکن است وسوسه انگیز باشد اما بیشتر از فواید شما ضرر دارد. وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، مشاهده آن آسان است و در دراز مدت احتمالاً هزینه و معاملات مشارکت برای شما هزینه دارد.

    پس خود باش و خودت را کوتاه نفروش. موارد زیر را به صورت ارگانیک افزایش دهید و از شرایط خدمات اینستاگرام پیروی کنید تا از احتمال خاموش شدن حساب شما برای بازی ناپاک جلوگیری کنید.

    اگر موفقیت کسب کرده اید و لایک های اینستاگرام را خریداری نکرده اید ، دوست داریم بفهمیم چه چیزی برای شما مفید است. با بینش خود توییت کنیدSproutSocial ، و ما موارد دلخواه خود را به اشتراک خواهیم گذاشت!

    ادامه ی  مطالب  

    اسماعیل
    چهارشنبه 12 آذر 1399 - 0:08
    بازدید : 267
    برچسب‌ها :

    چگونه می توان با رایانه در خانه به صورت رایگان درآمد کسب کرد
    آماده برای شروع؟

    ایده  های درآمد زایی  از  طریق  کامپیوتر  

    در اینجا بهترین شرکتی وجود دارد که می توانید قدرت پردازش رایانه را به آنها بفروشید.

    کسب درآمد  بدون  سرمایه  از  طریق  کامپیوتر

    1. برش بزنید

     


    بروزرسانی: آخرین باری که بررسی کردم ، به نظر می رسد که آنها دارای مشکلات فنی در وب سایت خود هستند. ورود به سیستم را امتحان کردم و خطایی در مورد عدم دسترسی به سایت ایجاد کرد. اگر مشکل مشابهی را مشاهده کردید ، فقط کافی است این پست یا وب سایت آنها را علامت گذاری کنید و دوباره بررسی کنید. من مطمئن هستم که آنها به زودی درست می شوند.

    با استفاده از نرم افزاری که توسط شرکت هایی مانند Slicify ایجاد شده است ، می توانید یک ماشین مجازی لینوکس پارتیشن بندی شده را در رایانه خانگی خود راه اندازی کنید. این بدان معنی است که افراد دیگر می توانند بدون دسترسی به هیچ یک از اطلاعات شخصی ، برنامه ها یا پرونده های شما ، بر روی رایانه شما نرم افزار را اجرا کنند.

    این یک نسخه در مقیاس کوچک از کاری است که شرکت های بزرگ مانند آمازون یا هنگام اجاره سرورهای خود به مشاغل دیگر انجام می دهند.

    به عنوان رایانش توزیع شده شناخته می شود

    هنگام استفاده از این نرم افزار (دیجی  کالا )شما در یک استخر امن لیست می شوید که خریداران نیازمند می توانند جزئیات آنچه را که کامپیوتر شما می تواند ارائه دهد ، مشاهده کنند.

    اگر آنها می خواهند از آن استفاده کنند ، آنها به سادگی رایانه شما را انتخاب می کنند و برای استفاده از آن در خانه هزینه می کنند و با تلاش صفر از شما پول می گیرند.

    هرچه بیشتر و بیشتر تجارت آنلاین می شود ، بسیاری از مشاغل نیاز به فضای ذخیره سازی اضافی ، سرورها یا پشتیبانی دیگر دارند.

    در مقیاس بزرگ ، شرکت هایی مانند آمازون با تقسیم قدرت محاسباتی خود با شرکت هایی از طیف وسیعی از صنایع ، از جمله امور مالی ، علوم ، مهندسی و غیره ، میلیاردها به درآمد خود اضافه می کنند.


     
    آیا باید کاری انجام دهم؟
    نه

    پس از نصب نرم افزار ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رایانه شخصی خود را روشن کنید.

    خودشه!

    اگر رایانه شما روشن است و به اینترنت متصل است ، این نرم افزار اطمینان حاصل می کند که همه موارد دیگر بدون مشکل کار می کنند.

    در صورت بروز هرگونه مشکل ، پشتیبانی و س FAالات متداول و قابل توجه مشتری در دسترس کاربران قرار دارد که باید شما را از طریق هرگونه مشکل راهنمایی کند.

    آیا این بی خطر است؟
    نرم افزاری مانند Slicify وجود دارد بنابراین می توانید این فرآیند را به طور ایمن انجام دهید.

    این تضمین می کند که اطلاعات خصوصی شما خصوصی باقی می ماند و هیچ چیز مضر قابل نصب یا دسترسی نیست.


     
    با استفاده از ابزارهایی برای تکمیل فایروال خود ، مطمئن باشید هیچ کس نمی تواند پرونده های شخصی شما را ببیند.

    هر ترافیکی که از طریق رایانه شما عبور می کند ابتدا از طریق Slicify عبور می کند و مطمئن شوید که همه دسترسی ها امن است.

    چگونه حقوق بگیرم؟
    در حال حاضر ، Slicify از PayPal برای انجام پرداخت ها استفاده می کند ، بنابراین برای دریافت پول باید به سادگی یک حساب کاربری راه اندازی کنید.

    هر زمان دستگاه شما اجاره شود ، به شما ساعت پرداخت می شود.

    اگر به افراد دیگری مراجعه کنید ، می توانید از کارهایی که در رایانه آنها انجام می شود ، پاداش ارجاع نیز بگیرید.

    چه مقدار درآمد خواهم داشت؟
    شرکتهای بزرگتر که از این فرآیند استفاده می کنند در حال حاضر بسته به نیاز و ظرفیت رایانه شخصی بین 0.02 تا 4.60 دلار در ساعت هزینه می گیرند.

    برای رایانه های خانگی ، بسته به ارائه دهنده و خدمات شما می توانید هر ساعت بین 0.10 تا 0.40 دلار درآمد کسب کنید.


     
    شما این امکان را دارید که در Slicify اطلاعات بیشتری کسب کنید زیرا پیشنهاد دهندگان می توانند برای رایانه شما رقابت کنند.

    با این اوصاف ، مبلغی که می توانید بدست آورید واقعاً زیاد نیست. اما دوباره ، شما هم کاری نمی کنید.

    شما فقط کامپیوتر خود را در پهلوگیری (یا هر زمان که دوست دارید) روشن کرده و برنامه روزمره خود را دنبال کنید. قدرت رایانه شما تمام کارها را انجام می دهد و چند دلار در روز برای شما جمع می کند.

    تمام پرداخت ها از طریق PayPal انجام می شود و جلب مشارکت دیگران به معنای این است که شما حتی با سرعت بیشتری پول در می آورید.

    با استفاده از ماشین حساب در Slicify می توانید به طور دقیق تر میزان PC خود را بدانید.

     

    2. گومز PEER


     

    Gomez PEER یکی از محبوب ترین شرکت های رایانه ای توزیع شده برای کاربران خانگی است.

    نگران نباشید ، نرم افزار مورد نیاز خود را از سایت بارگیری کرده و فوراً استفاده از انرژی رایانه خود را شروع کنید.

    بیش از 150 000 رایانه در این سرویس وجود دارد و به طور فعال درآمد کسب می کنند.

    ثبت نام رایگان است و می توانید ضمن کسب درآمد خود به شرکت ها کمک کنید تا رشد کنند.

     

    4. MQL 5 - شبکه ابر توزیع شده


    Gomez PEER تنها سرویس موجود برای این گزینه نیست. همچنین بسیاری دیگر از پروژه های محاسباتی توزیع شده پرداخت شده وجود دارد.

    شبکه های شناخته شده و معتبری دیگری نیز وجود دارند که می توانید با عضویت در آنها از هزینه رایانه توزیع شده نیز استفاده کنید. یکی از بهترین ها MQL 5 است.

    به مدت زمان نشستن رایانه شخصی در دفتر خانه خود بدون استفاده از آن فکر کنید - می توانید آن زمان را به دوره ای تبدیل کنید که رایانه برای شما درآمد کسب می کند.

    زمان پردازنده رایانه خود را به اعضای MQL 5 بفروشید که از انرژی اضافی برای تجزیه و تحلیل داده ها یا ایجاد مدل های جدید ریاضی استفاده می کنند.

     

    4. تولید دیجیتال / سکه


    دقیقاً مانند سایر ابزارهای مورد بحث ، Digital Generation از شما می خواهد که به سادگی نرم افزاری را نصب کرده و به آن اجازه اجرا دهید.

    این نرم افزار بدون تأثیر بر عملکرد رایانه (بیت کوین)در پس زمینه برنامه های شما اجرا می شود.

    بردن
    هزاران نفر از هرکدام از خدمات فوق الذکر مورد استفاده عامه مردم قرار گرفته اند تا به راحتی پول اضافی کسب کنند.

    گرچه با فروش توان پردازشی لپ تاپ یا رایانه خود امرار معاش نمی کنید ، در واقع می توانید از آن به عنوان یک فشار جانبی آسان استفاده کنید

    که به شما امکان می دهد چند کارت هدیه رایگان اینجا و آنجا کسب کنید.


     
    و بهترین قسمت این است که بر نحوه استفاده شما از رایانه یا لپ تاپ تأثیری نخواهد داشت. زندگی روزمره خود را طبق معمول ادامه می دهید. این نرم افزار بی سر و صدا در پس زمینه اجرا می شود و برای شما پول اضافی به همراه دارد.

    بنابراین دفعه بعدی که فکر می کنید "من به پول احتیاج دارم ، چگونه می توانم آن را بدست آورم" ، یکی از این سایت ها را امتحان کنید و با فروش برق بدون استفاده از رایانه شخصی خود از خانه و به صورت رایگان با کامپیوتر خود درآمد کسب کنید.

     

    https://karinacss.ir/1399/08/16%/

    اسماعیل
    دوشنبه 10 آذر 1399 - 2:40
    بازدید : 333
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 86
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه